Operations

De collega’s uit Operations zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op onze vakantieparken. Ons Operations team is opgedeeld in vijf pijlers. Operations Support staat in voor alle services die wij op onze parken aanbieden, zoals food&beverage, retail, entertainment, schoonmaak en onderhoud. Performance Planning & Control buigt zich over kwaliteit, audits, planning en de analyse van onze operaties. Development staat garant voor ontwikkeling van nieuwe producten, innovatie en integratie. Park Operations houdt zich bezig met overnames en integraties van nieuwe parken en stuurt onze Area Managers en General Managers op de parken aan. De vijfde pijler is Environmental, Social & Corporate Governance (ESG) dat verantwoordelijk is voor de realisatie van onze maatschappelijke en duurzame doelstellingen om zo toekomstgericht een maatschappelijke bijdrage te leveren. Gezamenlijk zorgen zij ervoor dat de kwaliteit op onze parken hoog blijft.

Operations vacatures

Hoofdkantoor Amsterdam

Facilitair Coordinator Soft Services

Dit is jouw kans om impact te maken, te innoveren, en deel uit te maken van een beweging die de grenzen verlegt van wat mogelijk is in onze branche. Let’s make it happen!

Bekijk deze vacature
Hoofdkantoor Amsterdam

Team Lead Facility Services

Werken aan innovatieve en impactvolle projecten binnen Soft Services: de perfecte mix van strategisch denken en operationele uitvoering.

Bekijk deze vacature
Vakantiepark Callassande

Stage Facility Management Callassande

Zoek jij een uitdagende facilitaire stage waarbij je zowel op operationeel als tactisch niveau mee kunt werken? Dan is deze stage echt iets voor jou!

Bekijk deze vacature
Vakantiepark Callassande

Stage Facility (mbo) – Roompot Callassande

Zoek je een afwisselende stage? Dan is dit iets voor jou! Jij gaat aan de slag bij onze Huishoudelijke Dienst en Technische Dienst. Tiffany, onze Facilitair manager begeleidt jou tijdens jouw stage.

Bekijk deze vacature